Background Image
Next Page  38 / 132 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 38 / 132 Previous Page
Page Background

יאיר (יא-

שנה האחרונה הוסמך מעצב השיער

ב

. כעת,

שוורצקופף פרופשיונל

כשגריר

יא) מנדל

הוא משתף אותנו בפעילותו המקצועית בישראל

וברחבי העולם ומציג את הטרנדים העדכניים של

שוורצקופף פרופשיונל לשנת 5102.

39

גיל:

3 +

נשוי

סטאטוס משפחתי:

גבעת עדה

מגורים ב:

42 שנים

ותק מקצועי:

“היופי שבפשטות”

מוטו בחיים:

ספר לנו קצת היסטוריה מקצועית. איך התפתחה

הקריירה שלך וכיצד הגעת לעמדת שגריר בחברת

התחלתי לפני 52 שנים. בשנת 0991 התחלתי ללמוד, עבדתי

שוורצקופף פרופשיונל:

במספר סלונים בתל אביב ובאזור מגורי, ובשנת 9991 פתחתי את הסלון שלי. לאחר

כ-8 שנות עבודה עברתי לקומפלקס גדול, סלון בוטיק. חשוב לציין שמהיום שפתחתי

. את הבמה הראשונה

שוורצקופף פרופשיונל

את הסלון ועד היום אני עובד עם חברת

שלי עשיתי לפני כעשר שנים, ובארבע השנים האחרונות התחלתי הכשרה מטעם חברת

שוורצקופף פרופשיונל להדרכה. לאחר שלוש שנים ומיונים רבים שבמהלכם נשרו לא

מעט מעצבי שיער שהשתתפו בהכשרה, סיימנו את התהליך ואז התחלתי לתת שירותים

מקצועיים לחברה, לקחת חלק בהשקות ולעלות על במות ההדרכה.

לפני כשנה בעקבות ההתקדמות בצוות המקצועי של שוורצקופף

פרופשיונל, הומלצתי להתקדם לעמדת שגריר.

כיוון שאתה חלק מחברת שוורצקופף פרופשיונל ומכיר

אותה מבפנים, אילו הבדלים את מוצא בחברת שוורצקופף

אצלנו

ביחס לחברות אחרות שנחשפת אליהן בעבר?

בשוורצקופף יש כלי שאין לאף חברה אחרת. זה כלי שמאפשר

לעדכן את מעצבי השיער כל עונה בטרנדים העולמיים, לערוך

סמינרים להכשרה ולמידה של הטרנדים ואיך לעשות אותם.

בעיני זה הכלי הייחודי ביותר של החברה, מעבר ללימודים שהם הכי

מקצועיים שאפשר לבקש. הכלי הזה הוא התנ”ך של מעצבי השיער

אשר מאפשר ללמוד את כל הטרנדים העכשוויים מכל הכיוונים וליישם

מנדל

(יא-יא)

יאיר

החיים כשגריר של

שוורצקופף פרופשיונל

צילום: חיים סיבוני

אותם במספרות. מעצבי השיער מקבלים את כל הרקע, איך חשבו על הטרנדים, איך גיבשו

אותם, החל בלבוש ואיפור וכלה, כמובן, במראה השיער. לכל זה אנחנו קוראים ה”תנ”ך”.

ספר לנו מעט על מאחורי הקלעים של פעילותך כשגריר של שוורצקופף

מאז מוניתי כשגריר, יש

פרופשיונל. תתייחס לתחרות האחרונה שהיית בווינה.

הרבה יותר עניין מצד מעצבי שיער אשר מתעניינים במה חדש, שואלים ומתעדכנים

בחברה. אני מוצא את עצמי משמש באמת כשגריר של החברה, מעדכן ומעביר ידע

מקצועי למעצבי שיער אחרים. מעבר לזה, בנסיעה האחרונה לוינה, לתחרות מעצב

השיער של אוסטריה, זומנתי להשתתף בהכנות לטקס על ידי הצוות העולמי. הייתי אחד

מעשרה אנשים שעבדו על ההכנות לערב והכנו את קולקציית הקיץ שלנו כחלק מהמופע

באוסטריה. חשוב לציין שזו פעם ראשונה ששגריר ישראלי השתתף באירוע בינלאומי ואני

יחד עם מנהלי החברה מאוד מתרגשים וגאים בהתקדמות הזו ומלאים בציפייה לקראת

ההזמנות הבאות שלי לחו”ל.

כשגריר שוורצקופף פרופשיונל, המסתובב בעולם, מהי הבשורה שלך לקיץ

הבשורה של שוורצקופף

5102 בתחום התסרוקות, התספורות והצבעים לקיץ?

קובעת שלושה טרנדים עיקריים:

הראשון - הרבה יותר צבעים מבריקים. הקולקציה מיועדת לנשים חזקות שאינן

חוששות ומרשות לעצמן תספורת גזורה ומהוקצעת, מלאת טקסטורות גם ביומיום.

הטרנד הזה כולל איפור מעושן וצבעי שיער מבריקים, כמו שחור, אדום ונחושת.

השני - צבעי הפסטל. הטרנד הזה מאופיין בצבעי פסטל בלונדיניים. אנו אוהבים לתת

לבלונד של הקיץ הזה ברק אפרסקי קל. הטרנד הזה מתאים לנשים שאוהבות לקבוע

את הסגנון של עצמן, טרנד סטייליסטי, אופנתי ובלי הגדרות מקובעות. יש בו המון רכות

וחופש, עם ביגוד רפוי וחופשי.

השלישי - פונה לנשים בעלות שיער ארוך וסגנון קלאסי. זהו המשך של האומברה מהקיץ שעבר.

גווני אומברה מורכבים ממספר גוונים, נגיעות דירוג קצרות יותר, מראה גלי וחופשי לשיער.

הטרנד הזה מתאפיין באיפור עדין, ללא תיחום.

המון טקסטורות צפות, תנועה וצבע ובאותה נשימה שילובים של

נשיקות גוון נוסף בשיער נגיעות שנעות עם השיער והסידור שלו

ומביאות הבעה נוספת למראה.

הקולקציות האלה יוצאות פעמיים בשנה מזה 81 שנה. הן נקבעות

על ידי שני אנשים, טיילר ג'ונסון ולסלי ג'ניסון, שיושבים יחד עם

קודקודי האופנה העולמית ומסערים מוחות ביחד. הם לא מציעים

טרנדים, הם קובעים טרנדים עולמיים.

במילה

מסר אישי שאתה רוצה להעביר לקהל הקוראים שלנו.

אחת, סובלנות - הדבר הכי חשוב. אם אנו רוצים לצמוח כמעצבי

שיער וסלונים מצליחים, הדרך לכך היא לבחור צוות מקצועי בקפידה.

לא לחשוש לבחור את אלה שמסוגלים להתקדם רחוק קדימה

בדיוק כמונו. אלו העובדים שמסוגלים לקחת אותנו יותר גבוה ורחוק.

יאיר מנדל - תעודת זהות

חדשות

38